Eelmine nädalal (22.11) ilmus Elektrilevis uudis Elektrilevi rikke - SMS teenusest, mis on tormioludes kõnejärjekordi juba 3 korda lühendanud.
Minu arvates on teenus igati asjakohane ja õigustatud. Praeguseks on teavitus vähendanud märgatavalt rikketelefoni koormust nii tava- kui ka tormioludes. Samuti on ka kõneootejärjekorrad vähenenud ligi 1,5-lt minutilt 29 sekundini, mis on igati märkimisväärne ja positiivne. Inimesed ei pea enam nii pikalt ootama ja saavad oma probleemidele kiiremini vastused kui ka lahendused.
Sõna on võtnud ka Elektrilevi protsessijuht Rein Krüner, kelle jutust lugesin välja, et pannakse rõhku sellele, kuidas nad suudaksid klientidele veelgi kiiremini infot jagada. Olen igati nõus ja pooldan tema arvamust, sest klient on ju kuningas. Samuti ei anna ta katteta lubadusi ja on aus, öeldes, et "me ei saa rikete korral pakkuda kohe täpset teavet, kuid anname parima, et kliente meile teadaoleva infoga kursis hoida." Ma leian, et peamine on klientidega olla aus ja antus loos on seda ka tehtud. Tehtud on kõik endast olenev, et eelkõige klientidel ja seejärel ka neil endil oleks parem.
Leian, et ka kommunikatsjoonijuht on antud loos oma tööga väga hästi hakkama saanud. Kirjas on kogu vajalik info, väga ülevaatlikult ja tabavalt, ühendust on võetud asjatundjaga, saadud on detailne info ning lisatud on ka asjakohane link neile, kes ei tea üldse veel rikke - SMS teenusest.
Antud uudist oli hea lugeda, oli näha, et leidub veel siiski inimesi, kes on ausad ja keda huvitab klientide hea- ja rahulolu rohkem kui enda oma, tehes julgeid otsuseid, mis on siiamaani ennast igati õigustanud.
https://www.elektrilevi.ee/et/uudised/-/news/2013/11/22/elektririkke-sms-teenus-luhendas-tormioludes-konejarjekordi-3-korda
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar